21.08.2018 — 17:00

“Не жени! Насолоджуйся кожним днем!”

Саме таким є один із основних посилів інформаційно-комунікативної кампанії з безпеки руху “Віч-на-віч”, яку презентували сьогодні в облдержадміністрації експерти з комунікації компанії “EGIS-Україна” Рамона Лупу та Петро Жижиян під час зустрічі з головою облдержадміністрації Вадимом Лозовим.

Вперше в Україні ця медіа-кампанія розпочалася у листопаді 2016 року за підтримки Міністерства інфраструктури України  спільно з проектом ЄС «Модернізація та підвищення безпеки дорожньої мережі в Україні» на Житомирщині. Наразі планується проведення відповідних заходів ще у 5 областях України: Івано-Франківській, Львівській, Хмельницькій, Харківській, Херсонській  та містах Одеса та Київ.

Розпочинаючи зустріч, Вадим Миколайович наголосив на важливості питання підвищення безпеки руху на дорогах області та країни в цілому. “На жаль, ситуацію із безпекою руху на наших дорогах нам добре відома, адже щодня надходять невтішні новини про аварії на дорогах, в яких гинуть та калічаться люди. На сьогоднішній день в Україні смертність на дорогах є досить високою. Ми розуміємо, що існує багато факторів, що є їх причиною, і один із них – це стан доріг. Однак, мабуть,  найбільше ДТП трапляється саме через порушення учасниками дорожнього руху правил безпеки.  Наразі потрібно вживати системних заходів, щоб мінімізувати кількість дорожньо-транспортних пригод. Маю надію, що кампанія “Віч-на-віч” допоможе привернути увагу усіх мешканців області до цієї проблеми, і що спільними зусиллями ми зможемо змінити свідомість наших громадян, зробити їх більш дисциплінованими на дорозі.”

Окрім того, як зауважив Вадим Лозовий, інформаційна кампанія з безпеки руху є лише одним із елементів проекту. Ним також передбачено покращення безпеки на дорогах через впровадження нових стандартів проектування та будівництва доріг, аналіз ДТП, робота з місцями їх концентрації, покращення безпеки інфраструктури. За словами очільника області, реалізація цього проекту дозволить Хмельниччині залучити близько 93 млн. грн. на встановлення “розумних світлофорів”, систем контролю безпеки руху та інші заходи, що допоможуть зменшити кількість аварій на автошляхах.

Далі Петро Жижиян ознайомив учасників зустрічі з основними цілями кампанії “Віч-на-Віч”, термінами її проведення та основними меседжами. За його словами, проведенню інформаційних заходів передувало масштабне соціологічне дослідження серед водіїв, яке з’ясувало, що одним із найчастіших порушень правил дорожнього руху з їх боку є перевищення швидкості. Саме тому інформаційна камапанія орієнтована на те, щоб звернути увагу водіїв на цю проблему, нагадати про наслідки, до яких може призвести недотримання обмеження швидкості. Опираючись на дані опитувань, цільовою аудиторією організатори визначили чоловіків віком 35-45 років.

Як наголосив експерт, кампанія базується на емоційному посилі до водіїв, що на дорозі не варто поспішати, бо це може призвести до нещастя. Ще один меседж – що знаходячись за кермом, водій відповідає не лише за власне життя та здоров’я, а за життя своїх рідних та близьких.

Загалом організатори ставлять за мету об’єднати зусилля ключових зацікавлених сторін у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху та зменшити кількість травм і смертей на дорогах. Розпочнеться кампанія, за словами Петра Жижияна, 14 вересня  з прес-конференції Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна та триватиме цілий місяць. Аналогічні прес-конференції відбудуться і в областях. До проведення заходів будуть залучені представники регіональних засобів масової інформації. Окрім того, планується розміщення зовнішньої реклами (білбордів та сіті-лайтів),  розповсюдження плакатів, листівок, брошур, аксесуарів із слоганами кампанії, тощо.

Ключовий експерт з комунікації компанії “EGIS-Україна” Рамона Лупу також наголосила на важливості тісної співпраці з обласною владою для успішної реалізації заходів, запланованих в рамках інформаційної кампанії. Зокрема, пані Рамона звернулася до голови облдержадміністрації  із проханням надати організаційну підтримку цій акції та допомогти налагодити контакти як з структурними підрозділами, так і з представниками місцевих засобів масової інформації, аби забезпечити якомога більше охоплення населення.

“Ми розуміємо, що за місяць змінити свідомість людей неможливо, але сподіваємось, що це лише початок, і завдяки успішному співробітництву ми зможемо покращити статистику дорожньо-транспортних пригод та запобігти нещасним випадкам на автошляхах,” – додала пані Лупу.

Вадим Лозовий запевнив експертів, що з боку облдержадміністрації буде надаватися уся можлива допомога, щоб ця медіа-кампанія дійсно дала результати. “За дотриманням правил дорожнього руху стоять життя людей. Ми маємо робити все від нас залежне, щоб достукатися до кожного учасника дорожнього руху, аби дотримання правил на дорозі стало свідомим вибором кожного з них,” – наголосив посадовець.

Після завершення робочої зустріч із керівництвом ОДА, експерти компанії “EGIS-Україна” розповіли про особливості майбутньої медіа-кампанії представникам Управління патрульної поліції,  Укртрансбезпеки, ГУНП, ГУ ДСНС, Служби автомобільних доріг області та іншим зацікавленим сторонам.