16.08.2016 — 17:16

Валерій Олійник відповідав на запитання жителів області на “гарячій” телефонній лінії

Сьогодні відбулася чергова “гаряча” телефонна лінія “Запитай у влади” за участю т.в.о. заступника голови облдержадміністрації Валерія Олійника. Подоляни мали можливість задати посадовцю питання та попросити допомоги у вирішенні проблем.

DSC_0912

Валерій Цезарович відповів на 4 телефонні дзвінки. Одне звернення від жительки м.Нетішина стосувалося питання надання матеріальної допомоги. Жінка розповіла, що доглядає інваліда ІІ групи, який потребує постійного лікування, у тому числі і стаціонарного. Посадовець пообіцяв, що найближчим часом у Департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації прохання буде розглянуто, а заявницю проінформують про прийняте рішення.

Три жительки мікрорайону Ракове, що в обласному центрі, поскаржилися, що дирекцією Укрпошти прийнято рішення про закриття відділення поштового зв’язку №26. Тепер жителі прилеглих будинків, у тому числі й інваліди та пенсіонери, змушені добиратися до іншого поштового відділення і стояти у великих чергах. Також стало незручно оплачувати комунальні послуги і немає де придбати свіжу пресу. У зв’язку з цим жінки просили Валерія Цезаровича посприяти, щоб відділення відкрили знову. Посадовець запевнив, що проконтролює, щоб питання було розглянуте в найкоротші терміни.

Також під час “гарячої” лінії т.в.о. заступника голови мав можливість поспілкуватися  з представниками  місцевих ЗМІ. Зокрема, він відповів на питання, що стосувалися підготовки закладів освіти до нового навчального року, нововведень у навчальному процесі, державного фінансування цих установ. Валерій Олійник торкнувся такого непростого питання, як закриття малокомплектних шкіл, та розповів про мету реформи освітньої мережі, її переваги та недоліки.

Окрім того посадовець ознайомив журналістів з досягненнями Хмельниччини у здійсненні реформи децентралізації, у тому числі і з тим, як відбувається освоєння коштів державної субвенції, що виділена на розвиток інфраструктури утворених ОТГ. За словами посадовця, згідно останніх даних, із отриманих 214 млн. гривень поки що  неосвоєні близько 50 млн., але на розгляді і перевірці  знаходиться велика кількість проектних заявок від ОТГ, а також ведеться активна робота по розробці нових заявок. Основний фактор затримки у цьому процесі – тривалий термін перевірки, що складає близько двох місяців.