Національний проєкт з медіаграмотності Фільтр
Національний проєкт з медіаграмотності Фільтр Міністерства культури та інформаційної політики організував планову зустріч за участю представників медіа, міжнародних та громадських організацій.
Заступник міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко та керівниця проєкту Валерія Ковтун розповіли про підготовку до Всесвітнього тижня медіа та інформаційної грамотності. Валерія повідомила, що регіональні ініціативи з медіаграмотності будуть доступні на інтерактивній мапі Фільтра та закликала додавати на неї події, заповнюючи форму.
Серед запланованих заходів Фільтра до тижня медіаграмотності — телевізійний проєкт із Суспільним, флешмоб #яфільтрую, серія онлайн-дискусій “Медіаграмотність та освіта, медіа, бізнес”, запуск національного конкурсу “Репортер” у співпраці з UNICEF та Шведським посольством та публікація тулкіту з медіаграмотності для шкіл від Шведського інституту на сайті Фільтра.
Під час дискусії запрошені учасники поділилися своїми ідеями та планами, а також разом із Фільтром домовилися про використання єдиного хештегу до тижня медіаграмотності – #фільтруйінфу. Він має допомогти відстежувати усі активності та інформаційно підтримувати ініціативи.
“Відверто, вражена і щаслива від того, скільки цікавих заходів уже заплановано до тижня медіаграмотності, і дуже рада, що ми нарешті об’єдналися і намагатимемося синхронізовано розповідати про всі наші заходи з медіаграмотності”, – сказала Валерія Ковтун.
Засновником традиції відзначати Всесвітній тиждень з медіа та інформаційної грамотності є Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки та культури (ЮНЕСКО). Мета — підняти рівень обізнаності суспільства про важливість медіаграмотності та провести міжкультурні діалоги про сучасні тенденції в медіаосвіті.