Головне управління статистики інформує
Індекси споживчих цін у Хмельницькій області у жовтні 2019 року
Індекс споживчих цін по області та Україні (без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м.Севастополя та частини тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях) у жовтні 2019р. порівняно з попереднім місяцем становив 101,0% та 100,7% відповідно, з початку року – 104,3% та 104,2%.
Ціни на продукти харчування та безалкогольні напої в області в жовтні зросли на 1,3%. Майже на чверть (на 24,9%) подорожчали гречані крупи, на 10,3–0,9% – яйця, молоко, овочі, сметана, фрукти, сири, сало, масло, кисломолочна продукція, кондитерські вироби з цукру, яловичина. Водночас на 1,7–0,2% подешевшали макаронні вироби, м’ясо птиці, цукор, соняшникова олія, пшеничне борошно, рис, хліб.
Ціни на алкогольні напої та тютюнові вироби зросли на 1,1%: на тютюнові вироби – на 1,4%, алкогольні напої – на 0,8%.
Зниження цін (тарифів) на житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива на 0,5% відбулось за рахунок зменшення тарифів на природний газ на 4,2%. Разом з тим підвищились тарифи на водопостачання та каналізацію (на 3,6% та 1,4% відповідно), плата за оренду житла (на 1,8%).
У сфері охорони здоров’я ціни зросли на 0,6% через збільшення вартості амбулаторних послуг на 1,6%, а саме: консультативних – на 4,1%, діагностичних – на 1,6%, стоматологічних – на 0,8%. Фармацевтична продукція подорожчала на 0,5%.
Зниження ціни на транспорт у цілому на 0,3% в основному спричинено здешевленням проїзду в залізничному пасажирському транспорті на 5,3%. Дещо зменшились ціни на автомобілі (на 0,2%). Ціни на паливо та мастила залишились на рівні попереднього місяця.
У сфері зв’язку ціни зросли на 3,9%, що пов’язано з подорожчанням мобільного зв’язку на 10,7%.
Серед інших товарів та послуг на 5,7–0,9% збільшення цін відбулось на ритуальні послуги, одяг і взуття, послуги перукарень, ресторанів та готелів. Подешевшали предмети домашнього вжитку, побутова техніка та поточне утримання житла (на 0,7%), товари та послуги у сфері відпочинку та культури (на 0,1%).