13.04.2020 — 14:06

ГУ Пенсійного фонду в Хмельницькій області інформує

У головному управлінні Пенсійного фонду в Хмельницькій області зібрали найпоширеніші запитання щодо пенсійного забезпечення мешканців області з 1 квітня 2020 року та підготували відповідні роз’яснення.

Як головне управління Пенсійного фонду Хмельниччини працює під час карантину? Чи є онлайн сервіси? Телефони?

На час запровадження карантину та у зв’язку із обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України головним управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області запроваджено особливий режим роботи усіх сервісних центрів обслуговування громадян. Зокрема, призупинено проведення особистого прийому громадян керівництвом головного управління, спеціалістами в сервісних центрах та на віддалених робочих місцях (об’єднаних територіальних громадах, ЦНАПах, агентських пунктах), проведення інформаційно-роз’яснювальних заходів.

В умовах карантину сервісні центри працюють за особливим графіком з 9 до 18.15 (у звичайні дні з 8.00 до 18.15). Зокрема на робочих місцях знаходиться 55% спеціалістів, інші перебувають у відпустках.

Спеціалісти на робочих місцях забезпечують прийом та розгляд першочергових звернень громадян, надання роз’яснень через постійно діючі “гарячі” телефонні лінії, опрацювання звернень, що надходять через вебпортал Пенсійного фонду України, зокрема прийнято та опрацьовано 824звернення для призначення пенсій.

Окрім цього, спеціалісти працюють з підсистемами Фонду забезпечуючи проведення всіх перерахунків пенсійних виплат у відповідності до прийнятих змін в законодавстві.

В сервісних центрах проводиться чергування спеціалістами, які змінюються кожні 2 години.

Водночас вирішити більшість питань можливо скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, а саме:

– подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
– отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
– перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
– подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни /уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
– подати звернення (пропозицію тощо).

Поряд з цим, за консультаціями з усіх питань можна звернутися на телефон “гарячої” телефонної лінії головного управління Пенсійного фонду в області 76 35 13 та на номери “гарячих” телефонних ліній в сервісні центри безпосередньо за місцем проживання, які розміщені на інформаційній сторінці вебпорталу головного управління ПФУ в області в рубриці “Контакти”.

Як бути тим подолянам, у яких виникають невідкладні питання?

Звичайно, є і невідкладні питання, зокрема це виплата допомоги на поховання та недоотриманої пенсії. В умовах обмеженого доступу відвідувачів до сервісних центрів цю послугу визначено першочерговою, яка надається щоденно та потребує особистого звернення громадянина.

Разом з тим, в разі звернення до сервісного центру особи із пакетом документів для призначення пенсії чи то проведення перерахунку, черговим спеціалістом проводиться роз’яснення законодавчих норм щодо відстрочення термінів призначення/перерахунку пенсій. За бажанням відвідувача документи він може залишити в “прозорому боксі” (скриньці), які є у кожному сервісному центрі. Дані документи будуть опрацьовані у відповідності до встановленого порядку (відвідувача просять повернутися за декілька годин, в той час надається правова оцінка наданих документів, перевіряється повнота переліку наданих документів, після повернення відвідувача (в разі відповідності наданих документів) формується заява про призначення пенсії, в якій відвідувач ставить особистий підпис).

Матеріал підготовлено
управлінням застосування пенсійного законодавства
головного управління Пенсійного фонду України
в Хмельницькій області