08.02.2021 — 14:04

Зручний сервіс для шукача роботи

На сайті Державної служби зайнятості у рубриці «Громадянам» діє сучасний сервіс, з розширеним доступом до послуг служби зайнятості і персональної картки особи (безробітного), «Електронний кабінет шукача роботи». Це захищений, персоналізований та безпечний електронний сервіс, який надає безконтактні способи взаємодії клієнта та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

«Електронний кабінет шукача роботи» надає можливість зареєстрованому безробітному:

  1. створити власне резюме;
  2. здійснити підбір роботи;
  3. ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість;
  4. дізнатися про можливість професійного навчання;
  5. скористатися сервісами профорієнтаційної платформи;
  6. переглянути відповідну чинну законодавчу базу;
  7. отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю.

Також користувач персонального кабінету, не будучи фізично присутнім у центрі зайнятості, може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості, та записатися на ті з них, що зацікавили.

Для створення власного електронного кабінету, шукачу необхідно звернутись до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості: https://www.dcz.gov.ua/cabinet.

Довідково: в 2020 році сервісом «Електронний кабінет шукача» на Хмельниччині скористались понад 2000 осіб.