02.03.2021 — 15:41

На платформі “Дія” з’явився розділ “Бізнес без бар’єрів”, присвячений популяризації безбар’єрного підходу

Бізнес може та повинен бути безбар’єрним. Таке переконання висловлює на своїй фейсбук-сторінці дружина Президента України Олена Зеленська.

На її думку, для цього потрібні дві важливі речі – бажання сповідувати філософію безбар’єрності та знання, як її імплементувати. Щоб допомогти кожному охочому бізнесу ставати безбар’єрним, на державному порталі «Дія.Бізнес» запущено новий розділ – «Бізнес без бар’єрів» ➡ http://bit.ly/3qiW65G

Він присвячений популяризації безбар’єрного підходу. У розділі розміщуватимуть інформаційні статті, рекомендації, відео та опис успішних кейсів, поради експертів із впровадження принципів безбар’єрності, рівності та різноманіття.

Перші статті і відео – вже там. Вони розповідають про те, як забезпечити інклюзивність та різноманіття у трудовому колективі, на виробництві, в роботі з клієнтами та партнерами, як використовувати корпоративну цінність безбар’єрності у маркетингових комунікаціях бізнесу, та багато іншого.

Вперше малий і середній бізнес отримає систематизовану та зручну у використанні інформацію про методи впровадження безбар’єрності та інклюзії.