Відбулося засідання ініціативної групи з розробки бренду Хмельницької області
8 лютого Департаментом економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації організовано чергове засідання ініціативної групи з розробки бренду Хмельницької області.
До складу ініціативної групи входять представники міської влади, Хмельницької торгово-промислової палати, бізнес-спільноти, громадського сектору та освітніх кіл Хмельниччини.
В контексті пріоритетів розвитку Хмельницької області як аграрно-індустріального та рекреаційного регіону учасниками зібрання визначено 4 базові характеристики, на яких варто сфокусуватися при розробці концепції бренду, а саме: розвиток логістичної інфраструктури, туризм та рекреація, енергетика / використання альтернативних джерел енергії та аграрний сектор.
На засіданні обговорено напрями подальшої співпраці щодо розробки та впровадження ефективної стратегії розвитку бренду області, а також окреслено коло експертів та зацікавлених осіб для їх включення у подальшу роботу над брендуванням регіону.
І. Коханець
За матеріалами Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації