Захист прав споживачів
Гаряча лінія з питань захисту прав споживачів
+38 (0382) 65-07-34
Законодавство у сфері захисту прав споживачів
1. Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-ХІІ
Пам’ятки та настанови для споживачів
Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають
До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!
Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину
Пам’ятка споживача Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині
Зразки скарг
Зразок скарги у випадку відмови в обслуговування української мовою
Зразок скарги у випадку відмови у розрахунку банківською карткою
Зразок скарги про порушення прав споживача
Аналіз звернень споживачів за 2020 рік
Протягом 2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області надійшло 331 звернення з питань захисту прав споживачів.
За результатами розгляду із 324 звернень (з врахуванням звернень споживачів, що надійшли в кінці грудня 2019 року) вирішені (задоволені) на користь споживачів 275 звернень (85,0%), повернуто споживачам 46,7 тис. грн., а також проведені обміни товару та гарантійні ремонти складної електропобутової техніки.
Спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за звітний період надано 601 юридичну консультацію, з них 458 – усних та 143 – письмових.
Найбільше звернень (159) надійшло щодо порушення законодавства про захист прав споживачів при реалізації непродовольчих товарів (мобільних телефонів, електропобутових товарів, одягу та взуття) та купівлі товарів через інтернет-магазини. 37 звернень щодо порушень прав споживачів при реалізації продовольчих товарів та надання послуг у сфері ресторанного господарства.