Хмельницька
обласна державна адміністрація

 Офіційне інтернет-представництво

14.05.2019 — 10:54
Захист прав споживачів
Гаряча лінія з питань захисту прав споживачів

+3 (0382) 65-07-34

Законодавство у сфері захисту прав споживачів

1. Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-ХІІ

2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №217-р «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»

3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»

4. Постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»

Пам’ятки та настанови для споживачів

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають

Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту

Якщо ваші права порушено

До уваги споживачів! Будьте пильними при придбанні ювелірних виробів!

Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину

Пам’ятка споживача Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині

Зразки скарг

Зразок скарги у випадку відмови в обслуговування української мовою

Зразок скарги у випадку відмови у розрахунку банківською карткою

Зразок скарги про порушення прав споживача

Аналіз звернень споживачів за І квартал 2019 року

Протягом січня-березня 2019 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області надійшло 124 звернення з питань захисту прав споживачів.

За результатами розгляду із 136 звернень (з врахуванням звернень споживачів, що надійшли в кінці грудня 2018 року) вирішені (задоволені) на користь споживачів 85 звернень (63,0%), повернуто споживачам 40,0 тис. грн., а також проведені обміни товару та гарантійні ремонти складної електропобутової техніки.

Найбільше звернень (74) надійшло щодо порушення законодавства про захист прав споживачів при реалізації непродовольчих товарів (мобільних телефонів, електропобутових товарів, одягу та взуття) та купівлі товарів через інтернет-магазини.

44 звернення стосуються сфери послуг, зокрема житлово-комунальних, транспортних, встановлення металопластикових конструкцій тощо.

6 звернень щодо порушень прав споживачів при реалізації продовольчих товарів та надання послуг у сфері ресторанного господарства.

14.05.19