22.12.2017 — 16:01

Бренд – це унікальна ідея, концепція, торговий знак – який представлятиме та виділятиме нашу область

За ініціативи голови обласної державної адміністрації Олександра Корнійчука київська фірма «Бюро маркетингових технологій» провели дослідження та розробили бренд області.

“Бренд – це унікальна ідея, концепція, торговий знак – який представлятиме та виділятиме нашу область серед інших, враховуючи її географічні, економічні, соціальні, культурні та інші властивості”, зазначив голова обласної державної адміністрації Олександр Корнічук.

Графічний знак – самобутній. Відображає культурно-історичну компоненту Хмельниччини. Водночас, сучасний та аутентичний, як для Хмельниччини, оскільки будова графічної частини та її вигляд є відображенням стилістики та виконання узорів, якими прикрашали вишиванки саме на Хмельниччині, і цим він додатково поєднаний з місцевістю. Легкі та цікаві кольори доповнюють цей узор, розповідаючи про багатогранність та різнобарвність Хмельниччини. Стиль має будуватися на використанні кольорових елементів знаку, як тих, що створюють аутентичні патерни та їх поєднання.

Слово «перехрестя» говорить про те, що у Хмельницькій області зійшлися в одній точці дика природа, багата історія та культурна спадщина. Також, воно натякає на географічне розташування області на перетині транспортних шляхів України. Слово «стихій» відображає багатий, різноманітний та первозданний природній світ Хмельниччини. Слово «історій» вказує на історичний спадок області, а також на легенди та народні перекази краю.

Задля офіційного затвердження бренду Хмельницької області, 22 грудня дане питання винесено на розгляд сесії обласної ради. Так, більшістю голосів, схвалено бренд та порядок його використання.

Опис бренду та порядок його використання можливо переглянути за посиланням: БРЕНД