08.08.2018 — 12:22

Через недотримання громадянами Правил безпеки на залізничному транспорті безглуздо втрачається найцінніше – здоров’я та життя людей  

Найбільша кількість наїздів на громадян трапилась на території Львівської (3 випадки), Кіровоградської (3 випадки) та Хмельницької (2 випадки) областей. Окрім вищевказаних, травмування людей виникали на територіях Київської та Полтавської областей.

Протягом 2018 року на території Хмельницької області швидкісними поїздами травмовано 2 громадянина зі смертельним наслідком.

Так, 28.01.2018 о 21 год. 09 хв. На шляху прямування швидкісного поїзду «HRCS-2» 008 № 706 сполученням Перемишль – Київ, на станції Славута при швидкості 100 км/год було застосовано екстрене гальмування з подачею піску та сигналів великої та малої гучності для запобігання наїзду на сторонню особу (чоловіка), який стояв на платформі та перед поїздом почав переходити колію, але зіткнення попередити не вдалося. При огляді місця події було виявлено чоловіка, який лежав на платформі та не подавав ознак життя.

30.06.2018 близько 17 год. 09 хв. при прямуванні швидкісного поїзду «HRCS-2» 007 № 715 сполученням Київ – Перемишль, по станції Хмельницький смертельно травмовано чоловіка, який не переконався у відсутності поїзда почав рух пішохідним переходом перед поїздом, що наближався. Локомотивною бригадою було застосовано екстрене гальмування з подачею звукового сигналу великої гучності, але попередити наїзд не вдалося. Помічником машиніста на місці події було виявлено чоловіка без ознак життя.

Основними причинами травмування громадян на залізниці залишається порушення ними правил безпеки на залізничному транспорті. Це, зокрема, перехід залізничних колій перед потягом, що наближається; ходіння безпосередньо по коліях або близько до них (на відстані менше п’яти метрів до крайньої рейки); знаходження надто близько від краю пасажирської платформи (менше, ніж півметра) під час проходження поїзда, ігнорування заборонних звукових та світлових сигналів залізничних переїздів.

Справжньою катастрофою на сьогодні є користування мобільними телефонами, аудіоплеєрами чи навушниками поблизу залізничного полотна та стихійний перетин громадянами залізничних колій, не обладнаних для перетину.

Найприкрішим із наслідків наїзду поїзда, безсумнівно, є травмування людей та їх загибель. Серед інших негативних наслідків наїзду на громадян слід відмітити порушення графіку руху поїздів, виникнення незручностей для пасажирів та працівників поїзних бригад, а також пошкодження обладнання поїзда різного ступеня складності, що тягне за собою непередбачені фінансові витрати на виконання ремонтних робіт.

Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» нагадує, що залізнична колія – це зона підвищеної небезпеки… Тому і поводитися потрібно з особливою обережністю, зокрема на дільницях курсування швидкісних електропоїздів. Через недотримання елементарних правил безпеки люди втрачають найцінніше – власне життя.

Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»