03.01.2019 — 14:24

В Україні завершились перші урядові інформаційні кампанії щодо європейського та євроатлантичного курсу нашої держави

В Україні завершилися дві потужні інформаційні кампанії на тему європейської та євроатлантичної інтеграції України, мета яких – роз’яснення українцям переваг стратегічного курсу країни щодо членства в ЄС і НАТО. Кампанії ініційовані Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та реалізовані «Українським Інститутом Розвитку Медіа» на замовлення Держкомтелерадіо.

«Уряд вперше цього року виділив кошти на промоцію європейської та євроатлантичної інтеграції України. Уперше медійний простір був потужно підсилений якісною інформацією про переваги членства в ЄС та НАТО. Пишаюся тією роботою, яка була виконана, маю надію на продовження такої ініціативи і в наступному році», – зазначила Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе, підсумовуючи результати кампаній.

У рамках кампаній створені інформаційні листівки «Чому НАТО?» та «Європа надихає». Перші з них містять просту та зрозумілу інформацію про переваги членства в НАТО, те, як стандарти НАТО змінять життя українських військових та простих українців, історію розвитку відносин України та НАТО, спростування популярних міфів про Альянс, відповіді на поширені питання. У другому випуску за допомогою інфографіки та статей йшлося про результати підтримки Євросоюзом реформ в Україні, можливості, які надає євроінтеграція в освіті, бізнесі, енергетиці тощо. Листівки поширювалися у 12 пілотних областях України, обраних на основі якісного соціологічного дослідження, проведеного перед стартом кампаній.

Також у межах кампанії на кількох FM-радіостанціях вийшли понад 20 різноманітних інформаційних роликів із роз’ясненням того, які можливості Україна отримує завдяки обраному зовнішньополітичному курсу. Були створені два цикли інформаційних програм «Чому НАТО?» та «Євроінтеграція – сила можливостей», які виходили 4 дні на тиждень наживо на одному з центральних телеканалів, а потім поширювалися на регіональних телеканалах у запису. Кожна програма була присвячена окремому аспекту інтеграції (освіта, бізнес, дерегуляція, юстиція, оборона тощо). Також було проведено цикли прямих ефірів з експертами з означених питань на всеукраїнських радіостанціях і запущена серія з 11 відеороликів для соцмереж.

«Уже зараз ми бачимо надзвичайно великий інтерес до матеріалів кампанії і наскільки затребувана інформація, викладена простою і зрозумілою мовою. Значення цих кампаній особливо велике, оскільки серед потоку інформації, який ллється з усіх боків в рамках передвиборчого періоду, громадянам важливо виокремити неупереджені дані, побудовані на фактах, які вони могли би порівняти з тим, що говорять різноманітні політики», – підкреслила Віце-прем’єр-міністр.

Своєю чергою, Голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко зазначив, що соціологічні дослідження, які у липні-серпні 2018 року на замовлення Держкомтелерадіо провела ГО «Центр «Соціальні індикатори», показали величезний рівень емоційної підтримки курсу України в ЄС і НАТО. Але емоції мають підкріплюватися знаннями, тоді рішення, яке кожен українець буде ухвалювати щодо свого власного майбутнього і майбутнього нашої держави, буде усвідомленим, вважає він. «Перші дві кампанії стали початком системного і планомірного інформування громадськості про європейський і євроатлантичний інтеграційний курс України. Надалі ця робота буде продовжена», –  наголосив очільник Держкомтелерадіо.

Довідково

Перші інформаційні кампанії, ініційовані Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та реалізовані «Українським Інститутом Розвитку Медіа» на замовлення Держкомтелерадіо, відбулися у листопаді-грудні 2018 року. За інформацією «Українського Інституту Розвитку Медіа», реалізація комунікаційної програми забезпечила понад 20 млн контактів з українською аудиторією у віці 16-65 років.

Програми та ролики, створені в межах кампанії, можна переглянути на Youtube: https://bit.ly/2QSzvA3

Джерело