22.05.2019 — 18:49

В облдержадміністрації відбулася нарада з керівниками апаратів райдержадміністрацій

Сьогодні керівник апарату облдержадміністрації Оксана Самолюк провела нараду з керівниками апаратів райдержадміністрацій. До участі в нараді долучилися також керівники відділів апарату ОДА. Зазвичай такі наради проводяться у селекторному режимі. Однак голова облдержадміністрації Вадим Лозовий неодноразово наголошував, що такий формат проведення заходу є застарілим та незручним. Саме тому сьогодні вперше нарада відбулася у режимі відеоконференції.

Вадим Миколайович привітав учасників відеоконференції та підкреслив, що такі наради надалі будуть проводитися постійно, адже дозволяють економити не лише час, а й значні кошти, бо відтепер працівникам місцевих адміністрацій не потрібно буде виїжджати до обласного центру для обговорення тих чи інших питань.

На порядок денний наради було винесено декілька питань. Зокрема, про особливості запровадження службових посвідчень з електронним безконтактним носієм в місцевих адміністраціях поінформував начальник  відділу з питань персоналу та нагород апарату ОДА Юрій Мамчур. Посадовець зазначив, що новий зразок службового посвідчення впроваджується на вимогу постанови Кабінету Міністрів України. Документ передбачає, що заміна має відбутися до 1 липня поточного року. Юрій Миколайович детально розповів учасникам наради про можливості замовлення цих документів на окремих поліграфічних підприємствах, які надають відповідні послуги.

Другим у порядку денного було розглянуто питання щодо змін у вимогах до організації роботи з документами. З інформацією виступила начальник загального відділу апарату ОДА Любов Гудловська, яка зазначила, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, мають бути внесені окремі зміни до регламентів райдержадміністрацій, інструкцій з діловодства, що діють в установах, а також деяких інших документів. Також Любов Степанівна наголосила, що у зв’язку із запровадження електронного документообігу, особливу увагу слід звернути на питання матеріально-технічного забезпечення служб, відповідальних за діловодство в установах.

Заступник начальника організаційного відділу апарату ОДА Аліна Бадя детально зупинилася на окремих питаннях матеріально–технічного забезпечення виборчого процесу під час проведення позачергових виборів до Верховної Ради України, зокрема, звернула увагу на важливість забезпечення дільниць достатньою кількістю скриньок для голосування, забезпечені доступу до виборчих дільниць громадян з обмеженими фізичними можливостями, тощо.

Далі радник патронатної служби при голові ОДА Василь Климчук розповів про нововведення в порядку проведення цьогорічної спартакіади державних службовців. Як зазначив Василь Васильович, з ініціативи Хмельницької облдержадміністрації Міністерство молоді та спорту внесло зміни до відповідних документів, що регламентують порядок проведення цього заходу, в частині участі посадових осіб органів місцевого самоврядування. Відтепер до складу команд райдержадміністрацій можуть увійти представники органів місцевого самоврядування. Окрім того, участь в змаганнях зможуть брати команди від міст обласного значення. Василь Климчук нагадав, що цьогоріч проведення обласного етапу спартакіади заплановано на 8 червня.

На завершення Оксана Самолюк подякувала усім учасникам наради за оперативно проведену роботу, завдяки якій сьогоднішня нарада відбулася саме у форматі відеоконференції, та висловила сподівання, що запровадженням такої форми взаємодії між органами виконавчої влади дозволить вийти на якісно новий комунікації між облдержадміністрацією  та райдержадміністраціями.