21.05.2019 — 11:30

В електронному кабінеті водія зареєструвалися понад 100 тисяч унікальних користувачів

Триває робота над впровадженням у життя електронних послуг. Одним із таких проектів, що покликаний наблизити для користувачів послуги та зробити іх більш зручними, став Електронний кабінет водія. Українці оцінили цей сервіс позитивно, про що говорять цифри: від грудня 2018 року по теперішній час в Електронному кабінеті водія зареєструвалися понад 100 тисяч унікальних користувачів.

При цьому наразі кабінет містить тільки чверть своїх потенційних послуг, а ще багато корисного – попереду!

Сьогодні користувачі кабінету, якими є не тільки власники автомобілів, а й ті, хто лише обирає для себе транспортний засіб, можуть:

🚦 отримати інформацію про водійські посвідчення, транспортні засоби, адміністративні правопорушення
🚦 сплатити штрафи
🚦 зареєструватися в електронній черзі на отримання послуг у сервісних центрах МВС
🚦 замовити безкоштовну чи платну послугу перевірки транспортного засобу за його VIN-кодом
🚦 обрати, оплатити та отримати індивідуальний номерний знак

Такою онлайн-послугою кабінету, як замовлення індивідуального номерного знаку, за перші три тижні від запуску українці скористалися понад 500 разів. Для порівняння – за весь минулий рік таких заявок через сервісні центри МВС було лише 246.

Електронна ідентифікація користувачів Електронного кабінету водія значною мірою відбувається за допомогою електронного підпису, MobileID та BankID через Інтегровану систему електронної ідентифікації https://id.gov.ua/, створену Державним агентством з питань електронного урядування України.

Проект Електронний кабінет водія реалізований у партнерстві Головний сервісний центр МВС і Державного агентства з питань електронного урядування України та за підтримки проекту USAID/UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах і Фонд Східна Європа.

Джерело