19.06.2019 — 22:12

Інформація щодо міжнародної Програми “Fit for Partnership with Germany” (“Готові до співпраці з Німеччиною”)

В рамках двостороннього співробітництва Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та німецьке Товариство з міжнародного співробітництва (GIZ) реалізують Програму Fit for Partnership with Germany – Готові до співпраці з Німеччиною.

Програма є елементом зовнішньоекономічної політики Німеччини і шляхом організації бізнес-сесій в Німеччині сприяє виходу українських підприємств на міжнародні ринки, підвищенню конкурентоспроможності українських підприємств та вдосконаленню компетенцій українських менеджерів у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Учасник Програми отримує можливість:

• ознайомитися з Німеччиною як економічним партнером на її території
• ознайомитися з німецькими компаніями зсередини
• встановити контакти з німецькими компаніями і знайти надійних партнерів
• набути інформацію про можливості збуту своєї продукції в Німеччині
• безпосередньо ознайомитися з обладнанням, матеріалами і технологіями німецьких компаній та придбати необхідне
• набути міжкультурні управлінські компетенції, що допомагають налагодити співпрацю з німецькими компаніями
• набути практичного досвіду ведення переговорів з потенційними німецькимипартнерами
• стати частиною міжнародної бізнес-спільноти з ексклюзивним виходом навипускників з 19 країн – партнерів Програми різних сфер діяльності (більше 13.000).

Учасниками Програми можуть стати керівники середньої і вищої ланки та менеджери зі складу кадрового резерву бізнес-структур, що планують або здійснюють зовнішньоекономічну діяльність, та відповідають наступним вимогам:
– вік від 25 до 45 років;
– вища освіта;
– посада – керівники середньої і вищої ланки та менеджери підприємств, що мають повноваження вести переговори і приймати рішення;
– володіння іноземною мовою (англійська, російська – для керівників сільськогосподарських підприємств та топ-менеджерів);
– підприємство зацікавлено у встановленні ділових зв’язків з підприємствами Німеччини.

У 2019-2020 роках українським менеджерам/підприємцям і керівникам підприємств пропонуються бізнес-сесії у Німеччині за наступними напрямками.

1. Industry 4.0
(коопераційна сесія у Німеччині
з візитом та контактами на Hannover Messe)

Учасники
• мають власні інноваційні розробки, які можуть представляти інтерес для німецьких партнерів
або
• мають намір впровадити на своїх підприємствах інноваційні німецькі розробки, що грунтуються на ідеях та технологіях Industry 4.0

Пріорітетні напрямки:
• Дигіталізація підприємств та виробництва (Digital factory, Smart Manufacturing)
• Роботизація на виробництві та в сфері послуг, промислова автоматизація
• Аддитивне виробництво (3D-друк)
• Нові матеріали
• Масова кастомізація
• Безпілотний транспорт – автомобілі, навантажувачі, літальні апарати, їх застосування
в т.ч. в промисловості та сільському господарстві
• Смарт фармінг
• Смарт енергоефективність, технології зберігання та передачі енергії
• Штучний інтелект
• Інтернет речей та послуг
• Комунікації та зв’язок
• Big Data
• Блокчейн
• Робота з інформацією

Учасники можуть представляти будь-яку ланку в ланцюжку створення доданої вартості:
• Дослідження та розробки
• Виробництво
• Логістика
• Послуги
• Маркетинг та продажі

Учасники можуть представляти як зрілі компанії, так і просунуті стартапи, які знаходяться на етапах росту / розширення і зацікавлені в масштабуванні бізнесу.

2. Економічна кооперація у харчовій промисловості
(коопераційна сесія у Німеччині з візитом та контактами на виставках
Grüne Woche, Süsswarenmesse, Fruitlogistika, Biofach)

Цільовою групою є менеджери середньої та вищої ланки, що представляють підприємства харчової промисловості:
• виробники молочної продукції,
• м’ясної продукції,
• плодоовочевої продукції,
• борошномельно-круп’яної продукції,
• хлібобулочної продукції,
• кондитерської, масложирової продукції
• і інших напрямків харчової продукції

Підприємства зацікавлені у співпраці з бізнесом Німеччини та налагодженні контактів з виробниками технологічного обладнання харчової промисловості, механізації та автоматизації процесів виробництва, упаковки, зберігання та транспортування продуктів харчування.
Підприємства зацікавлені у виході на ринок Німеччини та інших видах співробітництва.

3. Економічна кооперація (без галузевої специфіки)

Цільовою групою є менеджери середньої та вищої ланки українських підприємств з різних галузей економіки, що зацікавлені у співробітництві та налагодженні контактів з німецькими компаніями.

Українські підприємства зацікавлені у виході на ринок Німеччини та інших видах співробітництва.
Українські підприємства зацікавлені у співпраці з бізнесом Німеччини та налагодженні контактів з виробниками технологічного обладнання, механізації та автоматизації процесів виробництва, зберігання та транспортування.

Підприємства можуть представляти будь-яку ланку в ланцюжку створення доданої вартості:
• Дослідження та розробки
• Виробництво
• Логістика
• Послуги
• Маркетинг та продажі

Як стати учасником Програми:
1. Звернутись за інформацією або консультацією до Програмного бюро в Києві (керівник Офісу Програми – Степащенко Світлана Михайлівна, тел. +38 044 228 42 54; асистент проекту – Луценко Олена, +38 044 228 42 53, асистент проекту – Шевченко Світлана, +38 044 531 30 61.
2. Заповнити аплікаційну форму в електронній формі та надіслати до Програмного бюро.
3. Підготувати документи для проходження співбесіди.
4. Пройти конкурсний відбір у своєму регіоні або в Києві (див. розділ “Календар подій” рубрики “Програма для менеджерів”).

Більш детально з умовами участі у Програмі та вимогами до претендентів на участь у бізнес-сесіях в Німеччині можна ознайомитись за посиланням: https://ukraine.managerprogramm.de.