03.07.2019 — 14:59

Володимир Кальніченко провів засідання Координаційної ради з безпеки дорожнього руху при облдержадміністрації

Сьогодні т.в.о. голови обласної державної адміністрації Володимир Кальніченко провів засідання Координаційної ради з безпеки дорожнього руху при облдержадміністрації.

Володимир Ілліч наголосив, що вжиття заходів по забезпеченню безпеки дорожнього руху на автошляхах області – це щоденна робота, до якої мають бути залученні не тільки відповідні служби, а й усі учасники дорожнього руху. Також за словами посадовця, не слід залишати осторонь питання збереження тих доріг, які сьогодні відремонтували чи побудували заново. Тому Володимир Ілліч наголосив, що необхідно вжити усіх заходів в частині обмеження руху автотранспорту, коли цього потребує температурний режим, а також забезпечити постійне функціонування комплексу габаритно-вагового контролю на автодорогах загального користування області.

З першого питання про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування в області проінформував представник управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області Сергій Панчук, який зазначив, що у 2017 році управлінням отримано 3 пересувних міні лабораторії, оснащених приладами для здійснення габаритно-вагового контролю.

Так, з початку 2019 року під час проведення заходів габаритно-вагового контролю перевірено 1365 транспортних засоби, виявлено 139 фактів порушення габаритно-вагових параметрів, нараховано плату за проїзд у розмірі 22624 євро.

За словами доповідача, попри здійснену роботу щодо габаритно-вагового контролю існує ряд труднощів. Зокрема, на території області функціонує 8 майданчиків для здійснення габаритно-вагового контролю, які потребують ремонту. Також гостро стоїть питання нестачі чисельності працівників управління. Крім того, існує ряд проблемних питань і у законодавчому забезпеченні діяльності Укртрансбезпеки. Разом з тим, управлінням здійснюються усі можливі заходи по убезпеченню від руйнування автодоріг області.

В свою чергу, Володимир Кальніченко наголосив, що управлінню Укртрансбезпеки необхідно активізувати роботу у даному напрямку шляхом проведення роз’яснювальної роботи з керівниками підприємств, які займаються велико-габаритними перевезеннями. Також потрібно налаштувати алгоритм розташування мобільних лабораторій там де дійсно це потрібно, а саме на виїздах з кар’єрів, потужних сільськогосподарських підприємств, тощо.

Обговорюючи друге питання порядку денного щодо розробки механізму контролю спільно із управліннями патрульної поліції та Укртрансбезпеки у Хмельницькій області за дотриманням вимог норм при здійсненні вантажних перевезень на території області, розглянувши можливість залучення  (створення) відповідного комунального підприємства з цією метою, директор Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації Олена Бохонська повідомила, що проаналізувавши дану пропозицію встановлено, що це питання не відповідає вимогам чинного законодавства.

Як пояснила доповідач, існують чітко визначені норми та повноваження, які регулюють вищевказане питання. Так, спільним наказом Мінінфраструктури та МВС від 10.12.13 року №1007/1207 “Про затвердження Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування” чітко прописані функції та повноваження управління Укртрансбезпеки в частині здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів. Тому, за словами Олени Валеріївни, залучення комунального підприємства до такої роботи є недоцільним.

В продовження засідання, представник відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції у Хмельницькій області доповів про вжитті заходи по забезпеченню безпеки дорожнього руху в області та запровадження системи автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху на території області.