26.02.2021 — 16:40

“Школа лобізму”: на Хмельниччині відбувся тренінг для підприємців

На Хмельниччині пройшов дводенний проект-тренінг для представників сфери бізнесу та влади – “Школа лобізму”. Захід організований Спілкою українських підприємців. Мета його – побудувати ефективний діалог малого і середнього бізнесу з місцевою владою для співпраці у напрямку покращення економічного розвитку регіону.

Вітаючи присутніх перший заступник голови облдержадміністрації Сергій Тюрін висловив спільну позицію керівництва облдержадміністрації щодо ведення активної співпраці з сферою бізнесу регіону, насамперед, шляхом впровадження принципу захисту та відстоювання їх інтересів з боку влади.

“В минулому році майже 6,5 млрд. гривень податків надійшло до бюджету області завдяки підприємцям, що працюють за чесними та прозорими правилами ведення бізнесу. Підтримка саме такого “білого” бізнесу грає ключову роль для розвитку регіону, тому такі підприємці повинні завжди бути в фокусі уваги влади задля тісних та ефективних зв’язків,” – наголосив перший заступник голови ОДА.

Слід зауважити, що в регіоні працює 14,5 тисяч юридичних осіб суб’єктів малого та середнього підприємництва, 54,5 тисячі фізичних осіб – підприємців. В малому та середньому бізнесі зайнято 190 тисяч подолян, що становить понад 90 відсотків працівників, зайнятих в реальному секторі економіки, або більше третини населення працездатного віку регіону.

Переходячи до ознайомлення з навчальною програмою “Школи лобізму”, виконавчий директор Спілки українських підприємців Катерина Глазкова розповіла учасникам про головні аспекти ведення підприємницької діяльності. Зокрема, завдяки тренінгу, учасники дізналися про набір ефективних інструментів лобізму, які можна відразу застосовувати на практиці, механізм роботи адвокації та усвідомлення проблематики регіону при формуванні чіткого плану дій для просування порядку денного покращення місцевого бізнес-клімату.

Впродовж двох днів вони опановували способи підвищення підприємницької активності та залучення бізнесу до формування і реалізації економічної стратегії розвитку регіону, яким чином бізнес може доносити свої пропозиції до влади, як сформувати чіткий план дій для просування адженди покращення місцевого бізнес-клімату та як зробити «правила гри» зрозумілими для підприємців.

Після завершення заходу усі учасники тренінгу отримали сертифікати про проходження навчання в рамках проєкту “Школа лобізму”. Організатори подякували присутнім за цікавість до даної теми, та зауважили що, Спілка українських підприємців приїхала на Хмельниччину за запрошенням, а це означає, що запит на знання про лобізм у регіоні є.

Нагадаємо, що захід відбувався в рамках серії тренінгів, які відбуваються по всій Україні, за сприяння Спілки українських підприємців.