Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за сприяння Посольства України в Китайський Народній Республіці розглядається можливість встановлення контактів з однією з найбільших у світі онлайн-платформ “JD” (JD.com, Jingdong Mall)
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за сприяння Посольства України в Китайський Народній Республіці розглядається можливість встановлення контактів з однією з найбільших у світі онлайн-платформ “JD” (JD.com, Jingdong Mall), основним видом діяльності якої є Інтернет-торгівля та електронна комерція. Компанія також є однією із найбільших платформ в китайському сегменті Інтернету за моделлю В2С. За об’ємом транзакцій посідає третє місце серед найбільших глобальних Інтернет-компаній, поступаючись лише Amazon та Alphabet. Кількість активних покупців, що користуються послугами компанії, перевищує 440 мільйонів.
За результатами проведених переговорів досягнуто принципової домовленості про створення постійно діючого українського Національного павільйону. Функціонування такого павільйону дозволить розширити присутність вітчизняних експортерів на китайському ринку та презентувати експортний потенціал України.
Основними перевагами створення Національного павільйону є:
➡ можливість відправлення експортерами своїх товарів одним спільним контейнером;
➡ спрощені митні процедури;
➡ наявність додаткових конкурентних переваг (коли при купівлі одного виду продукції клієнт також переглядає й інші товари, представлені у павільйоні);
➡ можливість демонстрації туристичного потенціалу країни.
За інформацією, отриманою від співробітників “JD”, вартість користування онлайн платформою для Національного павільйону складатиме лише 1000 дол. США на рік. За кожну продану одиницю товару китайській компанії необхідно сплатити комісію у розмірі від 2% до 8% його фактичної вартості, що включає також і рекламу в китайському Інтернет-середовищі.
Крім того, передбачено гарантійний внесок (єдиний для усього Національного павільйону, який залежить від типу товарів, що продаються), який є гарантією якості товарів та повертається у разі закриття павільйону. Такі умови дають можливість українським експортерам (якщо вони виступатимуть єдиним пулом) за відносно невеликі капіталовкладення вийти на місцевий ринок та розширити власні експортні можливості.
У зв’язку з цим, пропонуємо розглянути вищезазначені пропозиції та проінформувати Департамент економічного розвитку, курортів і туризму облдержадміністрації до 19 березня 2021 року на електронну адресу: [email protected] або [email protected] щодо зацікавленості підприємств-експортерів у формуванні єдиного пулу з метою відкриття Національного павільйону на китайській онлайн-платформі “JD”.