Завершуємо зиму порцією цікавих статей про логістику та пов’язані з нею питання, а також про виставки, торговельні місії і звичайно 5 кейс-стаді у Consultant’s Digest #4 в рамках освітньої програми Train the Trainers!
Четвертий випуск Consultant’s Digest #4 – це мікс корисної інформації та цікавих історій співпраці з українськими компаніями для виходу на зовнішній ринок чи інтенсифікації експорту на вже опанованому.
В цьому дайджесті розкриваються наступні тематики:
➡ Організація логістики в експорті. Що потрібно знати в першу чергу?
➡ Що таке ланцюг постачання
➡ INCOTERMS: їх особливості та необхідність застосування
➡ Можливості для більш конкурентного експорту товарів: угоди про вільну торгівлю, тарифи та правила походження товарів
➡ Виставки та торгові місії як інструмент просування своєї продукції
➡ Кейс-стаді: збільшення кількості споживачів та задоволеності середньостатистичного американського споживача бренду YakFaino
➡ Кейс-стаді: експорт панчіх та шкарпеток ТМ МІСЮРЕНКО до Франції
➡ Кейс-стаді: персоніфікація покупця та адаптація продукту до вимог цільового ринку
➡ Кейс-стаді: можливості українського фешн бренду SUZIE на ринку Німеччини.
➡ Кейс-стаді: зацікавленість – ваш PR-агент.
Consultant’s Digest – це підбірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе Вашій компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми Train the Trainers для консультантів державного та приватного секторів у сфері експортної діяльності.
Програма Train the Trainers розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту. Програма фінансується Державним департаментом СІЛА (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Seven”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).