20.03.2024 — 20:20

В ОВА працюють над розвитком сімейних форм виховання та влаштування дітей у родини

З початком повномасштабної війни чимало дітей залишилися сиротами або проживають в умовах, які не відповідають потребам дитини. Аби кожна така дитина отримала турботу, любов та сімейний затишок в нашій державі активно працюють над розвитком сімейних форм виховання та влаштування дітей у родини.

20 березня заступник начальника ОВА Володимир Юр’єв провів семінар – нараду щодо необхідності консолідації зусиль всіх служб у справах дітей області та їх соціальних партнерів задля забезпечення прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на виховання в сімейних формах. До спілкування запросили керівницю служби у справах дітей ОВА Любов Тимофіїв, директорку Хмельницького обласного центру соціальних служб Тетяну Власюк, начальників служб у справах дітей районних військових адміністрацій, міських, селищних, сільських рад області.

Розпочинаючи нараду, Володимир Юр’єв повідомив, що Хмельниччина одна із п’яти областей в Україні, яка потрапила у пілотний проект, який впроваджує реформу максимально наближену до сімейної форми виховання дітей. Супроводжує проект Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей, який створено з ініціативи Президента Володимира Зеленського та його дружини за підтримки Президентки Європейської комісії Урсули фон дер Ляєн.

Заступник начальника ОВА зазначив, що на даний час в області налічується на обліку 586 дітей-сиріт та 1229 дітей, позбавлених батьківського піклування. Разом 1815 дітей, з них сімейними формами виховання охоплено 1560 дітей. Залишаються в закладах інституційного догляду 204 дитини. “Всі діти мають виховуватися у сім’ях. Тож спільними зусиллями маємо зробити усе необхідне, аби віднайти їм турботливі родини”, – сказав посадовець.

Важливим у вирішенні цього питання є пошук набувачів для сімейного типу виховання. Відтак, в продовження засідання учасникам розповіли про навчальні програми щодо підготовки кандидатів в сімейні форми виховання та впровадження послуги патронату в області.