19.07.2017 — 10:04

Хмельницька обласна служба зайнятості: реалії та нові підходи до роботи

З метою обговорення досягнутого за І півріччя 2017 року, вироблення шляхів щодо покращення подальшої роботи до кінця року, керівний склад Хмельницького обласного, директори та начальники відділів – головні бухгалтери базових центрів зайнятості зібралися на підсумковій нараді обласної служби зайнятості.

Відкриваючи нараду, директор Хмельницького ОЦЗ Сергій Черешня окреслив першочергові завдання поставлені керівництвом ДСЗ (ЦА) на розширеній нараді державної служби зайнятості, яка проходила у 07-08 липня м. Черкаси. Він наголосив на ефективному та економну використанні коштів Фонду загальнообов’язкового соціального страхування України на випадок безробіття. Про підсумки роботи у І півріччі та визначення основних завдань на ІІ півріччя розповіли заступники директора ОЦЗ – Сергій Залуський та Ольга Пушкар.

Під час наради був презентований Проект Хмельницької обласної служби зайнятості «Робота з громадами – новий рівень». Про підготовчу роботу щодо реалізації Проекту поділилися директори Славутського та Волочиського центрів зайнятості.

Окремо було висвітлено питання щодо забезпечення базовими центрами зайнятості належного рівня дотримання фінансової і бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку.

Підсумовуючи нараду, С.Черешня акцентував увагу на реформуванні (створення філій) базових центрів зайнятості, активізації роботи з об’єднаними територіальними громадами області, забезпеченні якісного надання соціальних послуг безробітним та підвищенні професійної компетенції фахівців обласної служби зайнятості.

Також, в обласному центрі зайнятості відбувся навчальний семінар начальників відділів бухгалтерського обліку – головних бухгалтерів по удосконаленню організації та ведення бухгалтерського обліку базових центрів зайнятості.

Начальники відділів та фахівці відділу бухгалтерського обліку ОЦЗ висвітлили питання стосовно використання кошторисних призначень за результатами фінансової звітності за І півріччя 2017 року, нарахування заробітної плати, матеріальної допомоги, практичного застосування типових проведень бухгалтерського обліку, господарсько-фінансових операцій за новими Національними стандартами. В ході навчання, було винесено питання організації внутрішнього контролю за станом укладання і реалізації господарських договорів, та результатів фінансових аудитів і аудитів відповідності, проведених протягом січня-червня 2017 року.

Учасники семінару підтвердили, що постійне підвищення інформаційної обізнаності у напрямку практичного застосування нормативно-правової бази бухгалтерського обліку дозволить забезпечити своєчасне прийняття управлінських рішень та уникнути фінансових порушень.

 

Інформацію підготував відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ

Довідки за тел.: 65-74-18, 65-74-15(відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ)