04.11.2019 — 16:30

ЄБРР, в рамках ініціативи ЄС EU4Business, запрошує українські МСБ – діючих експортерів та/або готові до експорту компанії – на комплексну практичну навчальну програму з експорту«GoEXPORT: вихід на нові ринки», яка імплементується разом з Львівською бізнес-школою УКУ (LvBS)

ЄБРР, в рамках ініціативи ЄС EU4Business, запрошує українські МСБ – діючих експортерів та/або готові до експорту компанії – на комплексну практичну навчальну програму з експорту«GoEXPORT: вихід на нові ринки», яка імплементується разом з Львівською бізнес-школою УКУ (LvBS)

ПОЧАТОК: 5 грудня 2019

ТРИВАЛІСТЬ: 1 місяць

ВАРТІСТЬ: Повна вартість – 12 400 грн (без ПДВ), рання реєстрація (до 15.11.2019) – 9 900 грн (без ПДВ).  Інші 50% від вартості Програми покриваються ЄС в рамках ініціативи EU4Business.

👍унікальна програма, розроблена на основі багаторічного успішного та консолідованого досвіду бізнесу та експертів-практиків, що реалізується на базі навчальної інфраструктури однієї із топових бізнес-шкіл України;

👍   6 днів практичного контенту;

👍7+ професійних та досвідчених викладачів-практиків, робота з реальними кейсами експортерів через зустрічі з успішними експортерами та профільними експертами;

👍 Системний підхід до навчання, нетворкінг та обмін досвідом у середовищі успішних підприємців-експортерів з різних галузей;

👍 Індивідуальний підхід до компаній та секторів, які представляють учасники та багато іншого!

👍 В рамках програми ви сформуєте власну стратегію виходу на зовнішній ринок та презентуєте її для експертного обговорення. А якщо вам пощастить увійти до компаній-авторів найкращих стратегій, то ментори та консультанти нададуть вам підтримку у її втіленні!

ДЛЯ КОГО:

Програма розроблена для підприємців, власників та керівників компаній, менеджерів експортного напрямку.

Вона потрібна тим, хто:

створює, реалізує та просуває власний бренд в Україні;

кому необхідна поміч у виході на нові ринки та допомога у просуванні свого бренду закордоном;

бажає отримати практичні та системні знання ключових етапів експортної діяльності, пошуку партнерів, ведення переговорів, участі в міжнародних виставках та торгових (b2b) місіях;

хоче створити міжнародний бренд та зрозуміти, які цифрові інструменти слід використовувати для здійснення прямих продажів закордон.

ЦІННІСТЬ ПРОГРАМИ:

Програма допоможе вам успішно презентувати свій бізнес на новому міжнародному ринку, зокрема дозволить:

отримати комплексне практичне розуміння, що потрібно зробити компанії, аби експортувати або вийти на нові ринки;

вивчити усі ключові складові експортної діяльності;

проаналізувати власний продукт, компанію, ринок, на який вона хоче вийти;

зрозуміти, що потрібно зробити для виходу на новий ринок, а також оцінити ризики та можливості експорту на цей ринок;

проаналізувати реальні кейси українських експортерів: для виявлення лайфхаків та аналізу помилок;

вивчити практичний досвід успішних продажів і переговорів з іноземними партнерами, а також підготовки до виставок та торгових місій;

сформувати нетворк успішних підприємців-експортерів, потенційних партнерів з різних галузей;

спільно з викладачами попрацювати над практичними кейсами виходу бізнесу на міжнародний ринок;

застосувати нові інструменти на бізнес-моделі для планування стратегії виходу на новий ринок власної компанії під час роботи над проектом та отримати зворотній зв’язок експертів.

Після завершення програми учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), а трійка компаній-авторів найкращих проектів отримають допомогу від ментора або консультаційну підтримку  у реалізації даного проекту.

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА:

       Модуль 1. Київ, 5-7 грудня

       День 1. Стратегія виходу. Продаж 

Експортна спроможність: чи готова компанія до експорту

Етапи виходу на нові ринки

Інструменти, стратегія виходу компанії та пошук партнерів: системний підхід

Як втілити з експорту історію успіху, аналіз помилок

Аналіз власної стратегії продажів

Вибір майданчиків для продажів в умовах обмежених ресурсів та масштабів

Як проаналізувати та підвищити привабливість вашої пропозиції на ринку

День 2. Маркетингова стратегія

Аналіз ринків та вибір країн для виходу

Аналітика продукту та його переваг: як правильно обрати/адаптувати товар для експорту або запропонувати ринку новий продукт

Аналіз клієнта (b2b, b2c) та його потреб

Бренд-позиціонування: як знайти свою нішу на ринку

Аналіз зовнішньоторговельної статистики на основі відкритих джерел інформації

День 3. Фінансове планування в експорті 

Фінанси в експорті. Основні звіти та фінансові показники.

Фінансове планування як елемент бізнес-моделі для експорту

Фінансовий інтелект: елементи P&L, profit та cash

Принципи побудови фінансової моделі для ефективного експорту

          Модуль 2. Львів, 18-20 грудня  *tbc.

          День 1. Переговори. Виставки та торгові місії.

Унікальна пропозиція: конкурентні переваги Вашого бренду

Кроскультурна дипломатія

Міжкультурні поведінкові моделі: що варто знати та врахувати

Мова переговорів: алгоритм успішного переговорного процесу

Правила ведення ділового листування: як уникнути типових помилок

Виставки та торгові (b2b) місії в контексті комунікації

Підготовка до виставок та місій: що треба знати?

День 2. Логістика експортних операцій

Основні транспортні та товаросупровідні документи

Митне оформлення експорту товарів з України: основні етапи, ризики та помилки

Документи для митного оформлення

Правила походження товарів. Як підтвердити «українське» походження товару?

ІНКОТЕРМС 2020

День 3. Додаткові можливості та захист проектів

Фінансові можливості та програми підтримки для українських МСП

Захист проектів стратегії виходу власної компанії на зовнішній ринок

Кожен навчальний блок буде супроводжуватися практичними завданнями, кейсами та іншими інтерактивами, які допоможуть закріпити нові знання та ввести їх у робочі процеси Вашої компанії.

Окрім цього, в програму входять сніданки з лідерами думок та підприємцями, які успішно ведуть свою діяльність і за межами України.