Як запровадити профільну освіту не «для галочки», а для учнів
Як запровадити профільну освіту не «для галочки», а для учнів: директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Олег Фасоля у свої статті поділився думками щодо про впровадження профільної школи.
“Запитайте себе: хто та що впливає на вибір випускника майбутньої професії? Відповідь, імовірно, буде такою: учень, батьки, учителі, директор, інформаційна політика на рівні закладу, міста, області, держави.
Профільна освіта — явище в освіті не нове, проте не всеохопне. Часто стикаємося і з проблемою формальної профілізації старшої школи, в основі якої — інтереси вчителя, а не учня. Тож і виходить, що навчання у так званих профільних класах не дає учням ґрунтовних знань та практичних навичок. І далі що? А далі вони шукають репетиторів, які заповнюють прогалини у знаннях.
Організувати ефективну профільну школу — одне із пріоритетних завдань української освітньої спільноти,” – розповідає посадовець у своїй статті.
Повністю прочитати статтю можна за посиланням