25.05.2020 — 10:53

Як запровадити профільну освіту не «для галочки», а для учнів

Як запровадити профільну освіту не «для галочки», а для учнів: директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Олег Фасоля у свої статті поділився думками щодо про впровадження профільної школи.

“Запитайте себе: хто та що впливає на вибір випускника майбутньої професії? Відповідь, імовірно, буде такою: учень, батьки, учителі, директор, інформаційна політика на рівні закладу, міста, області, держави.

Профільна освіта — явище в освіті не нове, проте не всеохопне. Часто стикаємося і з проблемою формальної профілізації старшої школи, в основі якої — інтереси вчителя, а не учня. Тож і виходить, що навчання у так званих профільних класах не дає учням ґрунтовних знань та практичних навичок. І далі що? А далі вони шукають репетиторів, які заповнюють прогалини у знаннях.

Організувати ефективну профільну школу — одне із пріоритетних завдань української освітньої спільноти,” – розповідає посадовець у своїй статті.

Повністю прочитати статтю можна за посиланням