15.03.2017 — 17:51

Логопеди вивчали нетрадиційні логопедичні технології у роботі з дітьми, які мають порушення у вимові

«У пісочній терапії світ дитинства знову відкриває перед людиною свої двері, і ці ж двері ведуть в несвідомі і приховані в ньому таємниці».
Дональд Сандер

Добре розвинене мовлення дитини є важливою умовою успішного навчання в школі. Мовленнєві вади негативно впливають на всі психічні функції розвитку та діяльності дитини, а важкі порушення мовлення впливають на розумовий розвиток, формування вищих рівнів пізнавальної діяльності.

Для швидкого подолання мовленнєвої патології серед дітей дошкільного та шкільного віку логопедам необхідно використовувати інноваційні технології, нестандартні методи, прийоми та нові підходи у корекційній роботі.

З метою усунення вад мовлення та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами 14 березня на базі Колибаївської ЗОШ І-ІІст. Кам’янець-Подільського району відбувся семінар логопедів «Нетрадиційні логопедичні технології у роботі з дітьми, які мають порушення у вимові».

Учасники семінару ознайомилися з досвідом роботи даного колективу,в якому з 2016 року впроваджується пісочна терапія в роботі з дітьми з порушенням мовлення. По даному питання виступила директор загальноосвітнього навчального закладу Димчук Лариса Антонівна.

Цікавими інноваційними технологіями поділилася з присутніми завідувач психолого-медико-педагогічної консультації Стрільчук Наталія Василівна.

Вчитель – логопед Ткачук Оксана Анатоліївна провела заняття з пісочної терапії «В гостях у чарівника Пісочної країни». На уроці діти розвивали творчу уяву, дрібну моторику рук, позбавлялися психологічного навантаження. Такі заняття у навчальному закладі стали уже звичним явищем. Вони розвивають комунікацію дітей, образне мислення, фантазію, впевненість. В пісочних іграх діти вирішують конфлікти, сумісно долають труднощі, вчаться слухати і чути іншого. Так формується здібність до розуміння ближнього та співчуття. Мабуть, саме тому сьогодні гра з піском стає найпопулярнішою в логопедичній, психологічній, педагогічній практиці, як спосіб зняття напруги, спосіб спілкування зі світом та самим собою.

За матеріалами Кам’янець-Подільської райдержадміністрації