08.11.2017 — 12:30

Розпочала свою роботу робоча група з питань розвитку курорту Сатанів

Мінеральна вода, один з основних факторів лікувальної рекреації в Хмельницькій області. На сьогодні необхідне вдосконалення курортно-рекреаційних послуг і ефективного використання мінеральних вод для збереження і покращення здоров’я населення. З цією метою розпочала свою роботу робоча група з питань розвитку курорту Сатанів Хмельницької області.

Очолює робочу групу – т.в.о. заступника голови облдержадміністрації Олег Гуменний. До робочої групи також увійшли представники окремих структурних підрозділів обласної адміністрації, Державної екологічної інспекції області, управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області, Національного парку «Подільські Товтри», ДП по розвитку курортів і експлуатації природних ресурсів «Хмельницьккурортресурси», ПАТ «Хмельницькгаз», ПАТ «Хмельницькобленерго», Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області.

Так, 07 листопада відбулося засідання вищевказаної робочої групи, на якому були підняті проблемні питання санаторно-курортної галузі в смт. Сатанів, що зумовлені: відсутністю досконалого економічного механізму її діяльності, незабезпечення комплексного розвитку курортних територій, зношеністю основних фондів, практичною відсутністю інвестицій, неефективний маркетинг, низький рівень менеджменту, неналежного обслуговування в санаторно-курортних закладах.

Т.в.о. заступника голови облдержадміністрації Олег Гуменний зауважив, що природні ресурси є найважливішими матеріальними носіями національного багатства нашої області і їх раціональне використання слід розглядати як важливий фактор підвищення економічного потенціалу області, повинні використовуватись бережно й економно. Для цього необхідно проводити їх облік, кількісну і якісну оцінку, визначити придатність і альтернативність їх використання.

На засіданні було надано протокольне доручення окремим структурним підрозділам облдержадміністрації провести ретельний моніторинг за напрямками, що стосуються їх повноважень.