24.11.2017 — 14:52

Олег Гуменний вислухав проблемні питання жителів Кам’янеччини

Особистий прийом громадян – одна із форм спілкування представників влади з населенням, яка проводиться для реалізації громадянами свого права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань на основі якісного і своєчасного розгляду заяв, пропозицій та скарг.

З метою оперативного вирішення проблемних питань жителів Кам’янеччини, 24 листопада т.в.о. заступника голови обласної державної адміністрації Олег Гуменний провів особистий прийом громадян для жителів району. До участі у прийомі також долучилися голова районної державної адміністрації Василь Сукач, перший заступник голови райдержадміністрації Маріанна Великохатько та заступник голови районної державної адміністрації Микола Чумак, керівники структурних підрозділів до компетенції яких відносились питання заявників.

Так, до Олега Вікторовича звернулись жителі с Кадиївці з клопотанням посприяти у ремонті відрізку дороги «Кам’янець-Подільський – Ніверка» в межах с. Кадиївці. Загалом, на 5 тисяч кілометрів доріг місцевого значення у Хмельницькій області, які потребують ремонту, на 2018 рік виділено 501 млн. гривень. Як зазначив Олег Вікторович, обласна влада разом із районною візьмуть на особистий контроль вирішення проблеми, щоб частина цих коштів все ж таки пішла на відновлення дороги у населеному пункті заявників.

Далі посадовець розглянув колективне звернення від жителів Староушицької селищної ради щодо виконання посадових обов’язків голови селищної ради й директора КП «Добробут».

Також жителів с. Жванець хвилювала проблема водопостачання. Водогін протяжністю 15 км. уже застарілий і вода подається через азбестові труби, що суперечить санітарним нормам.

Крім того, на прийом громадян завітали працівники ДП «Камянець-Подільський лісгосп» з питанням щодо ситуації, яка склалася із прийнятим на засіданні Кабінету Міністрів України проекту стратегії сталого розвитку та реформування лісового господарства України на період до 2022 року.

Інші звернення  стосувалися надання матеріальної допомоги. 

Частина звернень були вирішені під час особистого прийому, з приводу інших звернень – дано доручення керівникам відповідних служб сприяти у їх якнайшвидшому вирішенні.