17.09.2021 — 13:39

В Україні динамічно розвивається ринок органічної продукції

Смак з дитинства − молоко та овочі, як у бабусі в селі. Натуральний смак продуктів найкраще передає органічна продукція − та, яка вирощується без шкідливих добавок і ГМО. Сьогодні ринок органічної продукції в Україні динамічно розвивається, зокрема завдяки впровадженню Угоди про асоціацію.

Кількість операторів органічного ринку у 2019 році збільшилась на 45% порівняно з 2016 роком − з 426 до 617. Більшість з них виробляє органічну сировину, але зростає також і кількість тих, хто продає перероблений продукт.

Ринок ЄС є драйвером для зростання виробництва органічної продукції. У 2020 році Україна посіла 4-те місце зі 124 країн за обсягами органічної продукції, яку український бізнес поставляв до ЄС.

Загалом же, експорт української органіки у 2020 році склав приблизно 204 млн дол США: 73% експорту припадали на Європу, а 24% − Північну Америку.

Серед органічної продукції Україна експортує до ЄС: зернові, олійні, ягоди, гриби, горіхи, фрукти, березовий сік та ін.

Зростаючий попит європейських споживачів на українську органічну продукцію свідчить про її якість та конкурентоспроможність.

Споживання органічної продукції поступово зростає і серед українців. За підрахунками, у 2020 році ринок органіки в Україні зріс на 3% та склав 25,1 млн дол США. Найбільший попит в українців на молоко, вершкове масло, пластівці, крупи тощо.