19.07.2022 — 16:57

Для бізнесу провели семінар з актуальних питань податкового законодавства

Сьогодні координаційний штаб з підтримки бізнесу при ОВА провів семінар “Актуальні питання податкового законодавства та отримання дозволів і ліцензій в умовах воєнного стану”. Залучивши представників ГУ ДПС у Хмельницькій області та Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, учасники семінару мали можливість ознайомитися з нововведеннями податкового законодавства та отримати кваліфіковані відповіді на проблемні питання, з якими стикаються підприємці під час здійснення своєї діяльності.

Перший заступник начальника ОВА Сергій Тюрін анонсував, що обласна військова адміністрації спільно з координаційним штабом розпочинає низку заходів, які спрямовані на підтримку бізнесу, консультування, надання практичних порад щодо правильності оформлення певних дозвільних документів, ведення обліку зі справляння податків та інших різних питань. Посадовець висловив сподівання, що низка таких заходів приверне увагу бізнесу, адже до цієї роботи залучено фахових спеціалістів, які з “перших” вуст готові надати відповіді на актуальні питання. “На сьогодні наша головна мета – це зробити на Хмельниччині дієвий майданчик спілкування між владою і бізнесом, наслідком якого буде практична  взаємодія і зменшення числа проблемних питань”, – сказав він.

В свою чергу, керівник штабу Олександр Буханевич наголосив, що з початком воєнних дій бізнес зіштовхнувся з проблемами, які стосуються не тільки логістики і транспортування, а й збуту. Тому, за словами пана Олександра, допоки наші захисники чинять активний опір російській навалі, на місцях потрібно розбудовувати економіку України. Зокрема, правильно зреагувати на всі виклики, в тому числі неготовності законодавства до ведення бізнесу в умовах воєнного стану. Саме для цього і проводиться серія таких семінарів.

Під час семінару фахівці ГУ ДПС у Хмельницькій області розповіли про особливості та помилки реєстрації податкових накладних, оподаткування фізичних осіб, одноразове добровільне декларування активів, фактичні перевірки бізнесу, а також про новації податкового законодавства в період воєнного стану.

Керівник Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради Олексій Хохлов проінформував про спрощену процедуру отримання дозволів та ліцензій в умовах воєнного стану та про поняття е-декларації та її основні особливості.

Учасники заходу взяли активну участь в обговоренні представлених тем семінару та отримали відповіді на всі питання щодо практичного застосування податкових змін.