08.12.2022 — 19:05

Відбулася чергова зустріч у рамках роботи Партнерського майданчика міжнародної допомоги при ОВА

Сьогодні заступник начальника ОВА Володимир Юр’єв у рамках роботи Партнерського майданчика міжнародної допомоги при обласній військовій адміністрації провів чергову робочу зустріч з міжнародними організаціями, які опікуються питаннями допомоги вимушеним переселенцям. Зустріч присвятили підведенню проміжних підсумків та обговоренню подальших спільних проєктів.

Як зазначив Володимир Юр’єв, аналізуючи рівень співпраці з організаціями, які долучилися до Партнерського майданчика, можна упевнено сказати, що ця комунікаційна платформа продемонструвала свою функціональність та у повній мірі виконує своє основне завдання, заради якого і була створена: налагодити прямий зв’язок між тими, хто надає допомогу, та тими, хто її потребує, тобто між донорами і громадами, які приймають ВПО.

Особливий акцент сьогоднішньої зустрічі – допомога евакуйованим херсонцям. Посадовець повідомив, що область щоденно приймає  евакуаційні потяги, і наразі на Хмельниччину прибули понад тисячу людей з деокупованих територій Херсонської області. Усі ці люди потребують першочергової підтримки, зокрема одягу, побутових речей, засобів гігієни тощо.

“Ми зі свого боку намагаємося якомога оперативніше вирішити питання з житлом та харчуванням, адже готувалися приймати людей ще з літа. Але ми дуже потребуємо підтримки із забезпеченням ВПО речами першої необхідності, і я щиро вдячний всім, хто цю допомогу надає,” – сказав Володимир Юр’єв. Він також додав, що ключовим напрямком роботи також залишається облаштування місць компактного проживання ВПО, адже це дозволяє комплексно вирішувати завдання з їх забезпечення.

За словами посадовця, наразі обласна військова адміністрація підписала меморандуми про співпрацю з 10 організаціями-донорами, і за дев’ятьма з них уже є відчутний результат. Володимир Юр’єв подякував усім, хто активно включився в роботу з реалізації спільних проєктів, та закликав інші організації до поглиблення взаємодії заради відстоювання інтересів ВПО. Також принагідно він вручив представникам найактивніших організацій подяки обласної військової адміністрації.

У продовження спілкування представники структурних підрозділів ОВА розповіли благодійникам про проєкти, які започатковані для підтримки дітей ВПО, сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та інших соціально вразливих категорій, а також про потреби закладів, до задоволення яких можуть долучитися донорські організації-учасники Партнерського майданчика.

Так, очільниця Департаменту освіти, науки, молоді і спорту ОВА Дарія Басюк розповіла про започаткований адміністрацією проєкт задля психологічної підтримки дітей – “Свята об’єднують”. Зокрема, планується організувати для дітей, які потребують особливої уваги, низку заходів, приурочених до різдвяно-новорічних свят. До його реалізації долучаються як комунальні заклади освіти та культури області, так і приватні заклади, які безкоштовно влаштовуватимуть вистави, новорічні ранки, розважальні акції. Разом з тим, за словами Дарії Басюк, ОВА потребує допомоги в організації підвезення дітей з відділених населених пунктів, закупівлі подарунків та залученні аніматорів.

Також у ході розмови представникам організацій-донорів презентували оновлений функціонал Карти потреб Хмельниччини ( http://www.kartapotreb.com.ua/), який допоможе більш ефективно взаємодіяти з громадами у питаннях задоволення потреб вимушених переселенців у житлі, одязі, продуктах. Нагадаємо, що на цьому ресурсі, акумульовано потреби усіх 60 територіальних громад області та профільних структурних підрозділів ОВА щодо допомоги внутрішньо переміщеним особам. Завдяки карті  міжнародні організації, які забезпечують такі потреби, мають можливість адресно спрямовувати свою допомогу. Наразі розробники додали можливість прямого спілкування через чат між донорами та громадами, а також розділ, у якому благодійники зможуть розміщувати інформацію про свої можливості.

Окрім того, низка донорських організацій, що працюють в рамках Партнерського майданчика, представили свої звіти про роботу та окреслили плани на найближчий період.