08.02.2017 — 18:14

Педагоги – позашкільники підвели підсумки за 2016 рік

7 лютого у Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді за участю заступника директора – начальника управління професійної освіти та ресурсного забезпечення Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації – Антоніни Харчук відбулась нарада директорів позашкільних навчальних закладів на тему: «Підсумки роботи позашкільних навчальних закладів області з науково-технічного та художньо-естетичного напрямів у 2016 році. Завдання на 2017 рік». У заході були присутні представники з усіх районів та міст, об’єднаних територіальних громад області.

Відкрив нараду директор Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді  Григорій Гончарук.

Заступник директора з навчальної роботи обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Наталія Жолобок зробила детальний аналіз підсумків роботи закладу з художньо-естетичного напряму і координації учнівського самоврядування за 2016 рік. Про роботу науково-технічного напряму закладу доповіла завідувач відділу науково-технічної творчості  Оксана Шатайло.

У доповідях було проаналізовано охоплення дітей  гуртками  даних  напрямів, представлені якісні та кількісні показники участі вихованців області в регіональних, всеукраїнських та міжнародних фестивалях, конкурсах, змаганнях.

Зазначено, що завдяки наполегливій праці педагогів-позашкільників з двох напрямів Хмельниччина посідає верхні рядки рейтингів в Україні. Так, з художньо-естетичного напряму –  І місце в Україні,  з науково-технічного напряму – ІІІ місце.

Підсумок роботи закладів підвела Антоніна Харчук, націливши керівників позашкілля області на виконання найважливіших завдань, які поставила перед освітянами держава:

– не допускати під час навчального року безпідставного закриття позашкільних навчальних закладів;

– вимагати під час оптимізації мережі позашкільних навчальних закладів дотримання вимог законодавства в частині забезпечення рівного доступу дітей до позашкільної освіти відповідно до своїх особистісних потреб та потреб громади;

– сприяти охопленню різними напрямами позашкільної освіти дітей відповідного шкільного віку та інтеграції дітей з особливими потребами в освітній простір шляхом створення умов для їх навчання в гуртках позашкільних навчальних закладів;

– домогтись суттєвого збільшення охоплення дітей гуртками науково-технічного напряму;

– забезпечити наскрізний процес виховання, що формує цінності та соціальні і громадянські компетентності, спрямований на виховання в учнів патріотизму, особистої відповідальності за долю держави та рідного села/міста;

– ефективне управління закладами у сучасних соціально-економічних умовах, результативність роботи.

За інформацією Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді