Новий сервіс служби зайнятості – інститут консультанта роботодавця
Минулого року у Державній службі зайнятості запровадили новий підхід в обслуговуванні роботодавців – інститут консультанта роботодавця. Основна мета якого – розширення підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.
«Консультант роботодавця – це спеціаліст центру зайнятості, який надає кожному роботодавцю комплекс індивідуальних послуг. Насамперед, це оперативний підбір працівників, залежно від специфіки та галузі діяльності підприємства, професійне навчання в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості або ж безпосередньо на виробництві в роботодавця», – повідомляє директор Хмельницького обласного центру зайнятості Сергій Черешня.
Основні завдання консультанта роботодавця:
надання адресних та ефективних послуг з використанням зручних електронних сервісів;
дієве вирішення кадрових проблем роботодавців та скорочення термінів укомплектування вакансій;
оперативне налагодження співпраці з новоствореними підприємствами;
удосконалення системи професійного навчання безробітних для їх результативного працевлаштування;
підвищення зацікавленості громадян у легальному працевлаштуванні в Україні.
На сьогодні у Хмельницькій обласній службі зайнятості працює 84 консультантів роботодавців, які щоденно надають послуги майже 200 роботодавцям. З початку року у базі даних обласної служби зайнятості налічується більше 3 тис. вакансій.
Хмельницький обласний центр зайнятості