23.01.2020 — 09:50

Новий сервіс служби зайнятості – інститут консультанта роботодавця

Минулого року у Державній службі зайнятості запровадили новий підхід в обслуговуванні роботодавців – інститут консультанта роботодавця. Основна мета якого – розширення підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.

«Консультант роботодавця – це спеціаліст центру зайнятості, який надає кожному роботодавцю комплекс індивідуальних послуг. Насамперед, це оперативний підбір працівників,  залежно  від специфіки та галузі діяльності підприємства, професійне навчання в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості або ж безпосередньо на виробництві в роботодавця», – повідомляє директор Хмельницького обласного центру зайнятості Сергій Черешня.

Основні завдання консультанта роботодавця:

надання адресних та ефективних послуг з використанням зручних електронних сервісів;

дієве вирішення кадрових проблем роботодавців та скорочення термінів укомплектування вакансій;

оперативне налагодження співпраці з новоствореними підприємствами;

удосконалення системи професійного навчання безробітних для їх результативного працевлаштування;

підвищення зацікавленості громадян у легальному працевлаштуванні в Україні.

На сьогодні у Хмельницькій обласній службі зайнятості працює 84 консультантів роботодавців, які щоденно надають послуги майже 200 роботодавцям. З початку року у базі даних обласної служби зайнятості налічується більше 3 тис. вакансій.

 

 

 Хмельницький обласний центр зайнятості