11.08.2016 — 17:12

Перші напрацювання у розробці бренду області

Розробка концепції брендингу області чи не найперший крок у розвитку території, за допомогою чого жителі як України, так і з-за кордону можуть ознайомитись з найбільш привабливими, цікавими її об’єктами.IMG_4671

«Нами залучено провідних українських спеціалістів зі стратегічного маркетингу та економічного консалтингу для розробки плану дій для Хмельниччини»,– зауважив Олександр Корнійчук.

Для того, щоб цей план був реалістичним та реалізований поставлено певні вимоги, зокрема визначення найбільш важливих п’яти проектів для регіону, обираючи серед тих, які впливають на добробут людей та реалізація яких не потребує великих ресурсів.

«Головне реалізувати малі справи швидко та отримати результат вже сьогодні»,– наголосив очільник області.

Бренд – це унікальна ідея, концепція, торговий знак – який представлятиме та виділятиме область серед інших, враховуючи їх географічні, економічні, соціальні, культурні та інші властивості.

Робота над розробкою та плануванням розпочалася 2 місяці тому. Першочергово було проведено соціологічне дослідження та стратегічну сесію для розуміння головних тем регіону, які треба розвинути, та проектів, які репрезентують найсильніші сторони Хмельниччини. Головні з них це: туристичний центр, агроофіс, інвестиційний портал, логістичний центр, медицина катастроф.

IMG_4698

Сьогодні експертами-розробниками представлено напрацювання у розробці бренду Хмельницької області, що має прояв у логотипі та слогані.

Для затвердження бренду проводитиметься відкрите голосування на офіційному сайті облдержадміністрації та Інтернет-ресурсах області впродовж місяця.IMG_4686

IMG_32

IMG_1

IMG_4

IMG_06